مقالات هدایای تبلیغاتی

چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید

بهترین هدیه تبلیغاتی


هر محوصلی برای این که دیده شود باید در دست افراد مختلف امتحان شود، تا میزان رضایت مردم را با توجه به نوع کیفیت و قیمت محصول، بسنجند. برای همین بهتری راه دیده شدن و معرفی محصولات یک شرکت تازه تاسیس شده، ارائه هدیه تبلیغاتی به شرکت ها و افراد مختلف است. برای دانستن اینکه چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید با ما تا انتهای این مطلب همره باشید.

[faq title=”سوالات متداول چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا هدیه تبلیغاتی باید رایگان باشد تا مردم خوششان بیاید؟” number=”1″] خیر، زمانی که شما یک ساعت شیک و زیبا را که از پوست چرم یا سنگ های زینتی و طلا ساخته شده است را با قیمتی پایین تز از قیمت اصلی ساعت به فروش بگذارید، قاعدتا مشتریان زیادی که خواهان ساعت های اصل و زیبا هستند، یافت می شوند که بعد از امتحان کردن محصول شما تبدیل به یکی از مشتری های دائمیتان می شوند.[/faq_item][faq_item title=”هدایای تبلیغاتی باید در سایز و رنگی تولید شوند؟” number=”2″]اگر نمی توانید محصولی را در انواع رنگ بندی و وابعاد مختلف تولید کنید، بهتر است دو رنگ پایه سفید و مشکی را در رنگ بندی محصول به کا ببرید. زیرا این دو رنگ هم خواهان آقایان می باشد و هم خانم ها و نمی توان بین این دو تمایزی قائل شد. د رابطه با ابعاد هدیه تبلیغاتی نیز متناسب با نوع محصول سعی کنید حدی معقول و میانه را در نظر بگیرید تا همه توان استفاده از آن را در محیط اتاق خواب یا پذیرایی داشته باشند.[/faq_item][faq_item title=”بهترین زمان برای توزیع محصولات تبلیغاتی کی می باشد؟” number=”3″]اگر سعی کنید در مناسب های خاص، هدایای تبلیغاتی خود را آماده کنید، بهترین زمان برای توزیع محصولات به شمار می رود. زیرا در این ایام مردم بیشتر به خیابان ها، نمایگاه های مربوطه، هیئت ها و محافل مختلف مراجعه می کنند و این موضوع به نفع شما می باشد.[/faq_item][/faq]

هدایای تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی

چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید

برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب و کاربردی باید به یک سری موارد توجه کنید که بتوانید رضایت را در چهره مردم مشاهده کنید. در ادامه نکاتی را در رابطه با این که چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید را برایتان ارائه می دهیم.

  • اول از همه چیز هدیه تبلیغاتی مورد نظر باید کاربردی و مفید باشد و مردم ( د هر سن و جنسیتی) بتوانند از آن استفاده کنند. مانند لیوان، خودکار، سررسید، شال گردن، دستکش، تابلو، جا سوییچی و …
  • هدیه تبلیغاتی لزومی ندارد که همیشه رایگان توزیع شود، اگر کیفیت محصولتان خیلی بالاست و برای تولید آن زمان زیادی صرف شده است، می تواند با یک تخفیف خوب و دلنشین قیمت را از یک مبلغ بسیار بالا به مبالغ پایین تر کاهش دهید. مانند تابلو فرش، ساعت، عطر و ادکلن، لوازم چرم و…
  • سعی کنید هدایای تبلیغاتی در ابعاد و رنگ های مختلف توزیع شود تا مورد پسند تعداد افراد بیشتری باشد، زیرا اگر محصول شما رنگ بندی متنوع داشته باشد، همه افراد اعم از هر جنسیت و سن و سال و با سلایق مختلف، می توانند از محصول شما استفاده کنند. مانند تیشرت، دست بند و گردنبندهای مختلف، تابلوهای مختلف، هدایای سیسمونی و …
  • مکان توزیع هدایای تبلیغاتی نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید، در واقع برای این که متوجه شوید محصولاتتان در کدام مکان ها و منطقه های شهر بیشتر دیده می شود و خواهان بیشتری پیدا می کند، باید به صورت امتحانی در مناطق مختلف و به افراد متفاوت، در شرکت ها، نمایشگاه ها و همایش های مختلف، این هدایا را توزیع کنید.
ابعاد هدایای تبلیغاتی

هدایا در ابعاد مختلف

بهترین هدیه تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی از نظر مردم هدیه ایست که برای تولید کردن آن وقت کافی گذاشته شود و با توجه به این که هدیه قرار است باعث دیده شدن شرکت و آرم تجاری ان شود، باید نسبت به محصولات مشابه شرکت های رقیب، از کیفیت و هزینه بهتری برخوردار باشد تا همان ابتدای کار به قول معروف صدا کند و مردم برای تهیه آن به مکان های توزیع رجوع کنند.

بنابراین در انتخاب هدیه تبلیغاتی و ارائه آن عجله نکنید، سر فرصت و با تفکر و مشورت با همکاران و طراحان لوگو و برند، بهترین هدیه را انتخاب کنید تا با نشان دادن آرم تجاری شرکت افراد برای خرید محصولات دیگر نیز اقدام کنند.

در واقع برای پاسخ به این پرسش که چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید، لازم است بدانید که هر محصولی اگر در بهترین کیفیت و حالت خود ساخته شود به مرور زمان مشتریان زیادی پیدا خواهد کرد.

نکته دیکر در مورد بهتریه هدیه تبلیغاتی این مورد است که شما باید محصولی را انتخاب کنید که مردم در ساعات مختلف روز با آن سر و کار داشته باشند و مدام چشمشان به این هدیه شما بیفتد، لوازمی مانند ساعت، سر رسید، لیوان، خودکار و …موارد بسیار مناسبی برای امور روزانه و هرگونه فعالیت می باشد.

هدایای دست ساز

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی که به وسیله آن می توانید عده زیادی از نوجوانان و جوانان را جذب محصولاتتان کنید، هدایای دست ساز و متنوع و خلاقانه است.

هدایای دست از انواع بدلیجات مانند گردنبند و دستبندهای تزئینی گرفته تا انواع تابلو فرش، نقاشی های سیاه قلم، انواع ساعت های دیواری و رومیزی و ….

هدایای دست ساز از آنجایی که با توجه به میزان وقت و زمانی که برای تهیه آن صرف می شود، هدیه ای ارزشمند و دوست داشتنی برای همه افراد خواهد بود و معمولا م توان مدل های زیبا و خلاقانه ای در درست کردن آن، به کار برد.

هدیه دست ساز

هدایای دست ساز

ابعاد هدایای تبلیغاتی

یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب یک هدیه عالی باید به آن توجه کنید، ابعاد محصول است. شاید این مرود در نگاه اول کم اهمیت به نظر برسد اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که هدایایی که با توجه به کاربردشان ابعاد کوچک تر یا بزرگ تری دارند بیشتر در دسترس افراد و در مکان های مشخص تری قرار می گیرند.

به عنوان مثال اگر شما یک ساعت کوکی رو میزی به مردم با هزینه کمتر بفروشید یا به افراد سرمایه گذار و … هدیه بدهید، آن ها این ساعت کوکی را بر روی میز مطالعه قرار می دهند و مدام چشمشان به عقربه های ساعت است که همین موضوع باعث دیده شدن برند شرکت می شود.

جمع بندی

برای دیده شدن محصولاتتان توسط اشخاص، ارگان ها و شرکت های مختلف، بهتر است با استفاده از هداای تبلیغاتی و معرفی محصولاتتان به افراد و اشخاص مهم، وارد بازار کار شوید و با تولید محصولات با کیفیت اعتماد مردم را بدست بیاورید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *