مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی نفیس جهت ارتقا کمپانی و شرکت خود می گردید، شما به بهترین سایت جهت ارائه این محصولات وارد شده اید.

ماهور گیفت مکانی مناسب برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی نفیس و محصولات گران بها به شمار می رود. در اینجا ما گستره وسیعی از هدایای تبلیغاتی نفیس را برای برآورده کردن خواسته های شما، ارائه می دهیم.

اجازه بدید تجربه ما در انتخاب بهترین محصول یاری دهنده ی شما باشد. با توجه به محصولاتی با بهترین کیفیت، ارسال سریع محصول، هزینه های متناسب با تمامی بودجه ها به صرفه ترین و بهترین توصیه های ممکن را به شما خواهیم کرد.

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایا

هدایای تبلیغاتی چه هستند

حتما تاکنون پیش آمده که به بانکی رفته باشید و یک خودکار هدیه بگیرید و یا از یک فروشگاه بزرگ، کیسه های بیرون بر بگیرید، محصولی که شما دریافت کرده اید یک هدیه تبلیغاتی است. این هدایای تبلیغاتی جزء مهمی از زندگی روزمره ما هستند حتی اگر خودمان متوجه نشویم. به عنوان مثال، وقتی که ما به خودکار احتیاج پیدا می کنیم یا به کیسه بیرون بر جهت حمل وسایلمان، معمولا از همین هدایای تبلیغاتی که به طور رایگان دریافتشان کرده ایم استفاده می کنیم.

ممکن است این محصولات، کوچک و جزئی به نظر برسند، اما هرگز قدرت آن هارا دست کم نگیرید! این محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه ترین استراتژی تبلیغاتی هستند که مورد پسند همگان قرار گرفته اند.

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، اکثر کسانی که این هدایای تبلیغاتی را دریافت کرده اند نه تنها هدیه ی مورد نظر را برای سال ها نگه داشته و استفاده کرده اند بلکه می توانند شرکت یا فروشگاه مربوطه را نیز به خاطر بیاورند. برای نتیجه گیری بهتر، شرکت ها به عنوان هدیه تبلیغاتی از محصولاتی استفاده می کنند که تا چندین ماه دوام داشته باشد، از جمله هدایای تبلیغاتی می توان ماگ، خودکار، کیف پول، تقویم، موس و … محصولاتی که علاوه بر کاربرد و خاص بودن از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

5 دلیل اهمیت هدایای تبلیغاتی

اهمیت هدایای تبلیغاتی

5 دلیل اهمیت هدایای تبلیغاتی

  • بازاریابی موثر و کم هزینه

بسیاری از شرکت های کوچک می توانند فقط رویای داشتن یک کمپین انتخاباتی بزرگ در یک مقیاس وسیع، در رسانه های مختلف را داشته باشند. اما این شرکت ها هنوز هم می توانند به اهداف بازاریابی خودشان به وسیله ی محصولات مقرون به صرفه تبلیغاتی برسند. محصولات تبلیغاتی نفیسی برای این استارتاپ ها وجود دارند.

بسیاری از شرکت های تولید محصولات تبلیغاتی جهت توزیع گسترده، قیمت پایینی برای محصولاتشان بر می گزینند. قیمت پایین ولی با تاثیرگذاری بالا.

  • شناخت سریع برند

شناخت برند اشاره می کند به این موضوع که مشتریان به محض دیدن لوگوی شرکت خاصی ( که از قبل هدایای تبلیغاتی از آنها دریافت کرده اند) نام کمپانی، هدایای دریافتی و خدمات شرکت مذکور را به سرعت به خاطر می آورند. هدایای تبلیغاتی به مشتریان امکان شناخت و به خاطر سپردن شرکت شما رو می دهد که همین یکی از دلایل اصلی توزیع هدایای تبلیغاتی است.

  • در دسترس بیشتری قرار داشتن

تبلیغات در تلویزیون یا بیل برد ها، در حد چند ثانیه از جلوی چشم شما می گذرند، اما هدایای تبلیغاتی همیشه جلوی چشم شما هستند. مثلا شما یک تیشرت تبلیغاتی را برای روز ها می پوشید، یا با استفاده از ماگ های تبلیغاتی نوشیدنی های خود را می نوشید، یک شیوه ی فوق العاده برای خود را به ذهن ها سپردن.

بر اساس تبلیغات انجام شده در این خصوص، در حدود 80 درصد کسانی که هدیه ی تبلیغاتی دریافت کرده اند کمپانی یا مارکت مورد نظر را بعد از گذشت یک سال همچنان به خاطر دارند و فقط در حدود 50 درصد از کسانی که تبلیغاتی را در یک روزنامه یا مجله دیده اند، نام شرکت مربوطه را به خاطر می آوردند.

  • جایگزین کارت های ویزیت

می دانیم که کارت های ویزیت معرف شرکت و محصولاتش به مشتریان است. هدایای تبلیغاتی حال کمتر یا بیشتر به همین شیوه عمل می کنند منتها با نتایج بهتر. با ارائه محصولات تبلیغاتی مرتبط با شرکت یا مارکتتان، شما هم به گونه ای شرکت خود را به مشتریان معرفی می کنید.

توجه داشته باشید که هدایای تبلیغاتی، همانند کارت های ویزیت اطلاعات تماس با شرکت شما را دارا می باشند. همچنین شما می توانید با درج به عنوان مثال هشتگ مربوط به رسانه های اجتماعیتان، تاثیر زیادی در روند تبلیغاتی رسانه ای خود داشته باشید.

  • جلب وفاداری مشتری

مشتریان در صورت نیاز باید محصولات شما را خرید کنند. کمپانی ها منابع زیادی را برای حفظ مشتریان خود صرف می کنند. آن ها از هدایای تبلیغاتی نفیس جهت حفظ و جلب مشتری ها در کوتاه مدت استفاده می کنند. پس به این نکته توجه کنید که کالای تبلیغاتی معرف شرکت شما از استاندارهای کیفیتی بالا و برندی که به دیگر برند ها ترجیح داده می شود، برخوردار باشد. مشتریان کیفیت اجناس دریافتی را با کیفیت بیزینس و کمپانی شما ارتباط می دهند. این مهم ترین مسئله برای حفظ دائمی اولین مشتریانتان است.

در انتها باید بگوییم کهمحصولات تبلیغاتی می توانند از یک راه کاملا مقرون به صرفه جهت جلب مشتری یاری دهنده ی شما باشند. این محصولات سبب شناخت سریع برند می شوند. شما می توانید به این طریق محصولات خود را به طور وسیع گسترده پخش کنید و برند خود را به دیگران بشناسانید. ماهورگیفت، با ارائه ی متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات، به شما در جلب اعتماد مشتری هایتان کمک می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *