مقالات هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندینگ

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندینگ

هدایای تبلیغاتی و تاثیرشان در برندینگ

هدایای تبلیغاتی یک استراتژی فوق العاده جهت شناساندن برند شما به همگان می باشد، این هدایا هم برای مشتریان موجود و هم برای مشتریان جدیدتان ارزشمند خواهند بود، حتی کوچک ترین محصول مانند یک خودکار با برند شما در جلب وفاداری مشتری کاملا تاثیر گذار است. تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندینگ به شدت بالا است و به هیچ وجه نباید کم اهمیت گماشته شود.

در اینجا ما تاثیر فوق العاده هدایای تبلیغاتی در شناخت برند شما و افزایش جلب مشتری را به طور کامل توضیح می دهیم.

تاثیر اینترنت در تبلیغات

امروزه، مردم بیشتر وقت خودشان را به صورت آنلاین و در اینترنت می گذرانند. آن ها در شبکه های اجتماعی درگیر برندها و وب سایت کامپانی های مورد علاقه شان هستند درحالی که اینترنت تمام حرکت های ما را پیگیری می کند. بله درست شنیدید اینترنت یک نقشه کامل از تمام حرکت های ما است. این قضیه از جهتی برای تبلیغ کننده ها کمک کننده است که می توانند از نظر جمعیتی بازار هدف خود را بررسی کنند. به برندها این امکان را می دهد تا با سلیقه مخاطبان خود آشنا شوند و از همه مهم تر تعیین کننده بهترین و موثر ترین محصول برای فروش یا به عنوان هدیه تبلیغاتی است.

تاثیر اینترنت در تبلیغات

هدایای-تبلیغاتی

علاقه مردم به اجناس ارزان یا رایگان

چه کسی به اجناس رایگان و ارزان علاقه ندارد؟ فروشگاه های آنلاین اخیرا تمام توجه خود را به برندینگ معطوف کرده اند و اهمیت محصولات تبلیغاتی را فراموش کرده اند. هدایای تبلیغاتی یک منبع تبلیغاتی ویژه هستند که کمپانی ها با استفاده از آن ها برند خود را بیشتر در معرض دید قرار می دهند. محصولات تبلیغاتی می توانند یک خودکار، ماگ، فلش، تیشرت یا هر چیز دیگری باشند.

این محصولات تاثیر زیادی بر یک کمپانی و میزان فروشش می گذارند و همینطور مردم را به کمپانی مورد نظر نزدیک می کنند و به طور قطع بر آن ها تاثیر گذار خواهد بود. بسیاری از مردم یک برند خاص را به سبب هدیه تبلیغاتی ای که گرفته اند پس از یک سال همچنان به خاطر دارند.

طبیعتا فروشندگان مبلغ بیشتری را برای هدایای تبلیغاتی نسبت به تبلیغات آنلاین باید خرج کنند ولی قطعا محصولات تبلیغاتی تاثیر بلند مدت در ماندگاری برند در ذهن مردم دارند تا یک تبلیغ ده ثانیه ای.لازم نیست حتما محصول تبلیغاتی گران قیمت تهیه کنید. یک محصول کوچک و ارزان مانند جاسوئیچی و خودکار هم می تواند به همان اندازه مهم و برای مشتریان یادآور برند شما باشد.

تاثیر اینترنت در تبلیغات

تبلیغات

توسعه نام برند و فروش بیشتر،برد برد

هدایای تبلیغاتی باعث هر دو می شوند هم شناخت برند و هم افزایش در فروش. کالای تبلیغاتی شما به احتمال زیاد در تمام سطحش لوگوی برند شما حک شده است.اما آیا می دانستید که مشتریانی که محصول شما را دارند احتمالا تصور مثبتی از برند شما دارند؟ و بسیار علاقه مند هستند که این برند را به دیگران نیز معرفی کنند؟

برندهایی که به مشتریانشان هدایای تبلیغاتی داده اند نسبت به کسانی که این کار را نکرده اند، حدود 22% ارجاع بیشتری داشته اند. مشتریان همیشه برندی را که از آن هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند را به خاطر خواهند سپرد.

استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند معرف محصولات شما باشند. از آنجایی که مردم وقت زیادی را در این شبکه می گذرانند، شرکت ها، فروشگاه ها و … می توانند در اینستاگرام، توییتر و یا فیسبوک محصولات جدیدی که برای فروش یا به عنوان هدیه تبلیغاتی، پست کنند. مردم به این طریق می توانند این محصولات را بشناسند. با ساخت تیزر های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، به مرور زمان فن و طرفدار مخصوص برند خود را پیدا خواهید کرد. اسم برند شما دست به دست خواهد چرخید، از این تگ به تگی دیگر، در نهایت برند کمپانی شما جهانی خواهد شد.

استفاده از شبکه های اجتماعی

هدایا

ساخت محصولات ماندگار در ذهن

حال زمان طراحی محصولیست که بهترین واکنش را برای شرکت شما در برداشته باشد. چه یک ماگ باشد چه یک کلاه، محصولات برند شما نظر مشتری مخصوص خود را جلب خواهد کرد. پس با انتخاب بهترین محصول و درج لوگو برندتان با دیزاینی زیبا، به اهداف شناخت بیشتر برند و فروش بیشتر شرکتتان نزدیک تر شوید.

ماهورگیفت با ارائه متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات، نقش به سزایی در برآورده شدن خواسته ها و نیاز های تبلیغاتی شما خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *