ظروف, مقالات هدایای تبلیغاتی

ظروف تبلیغاتی کاربردی

انواع ظرف تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

در دنیای امروز که همه چیز سریعا دچار تغییر و تحول می‌شود، یک راه‌حل بازاریابی وجود دارد که هرگز قدیمی و کهنه نمی‌شود و همیشه بازدهی بالایی دارد. مطالعات نشان می‌دهد که محصولات تبلیغاتی به عنوان بالاترین رسانه تبلیغاتی در میان تمام نسل‌ها به شمار می آید. اگر می‌خواهید افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند، هدایای تبلیغاتی بهترین راه این کار است. تقریباً ۹ نفر از 10 مصرف‌کننده هدایای تبلیغاتی، برند که محصول تبلیغاتی را به یاد می‌آورند و تقریبا هشت نفر از آن‌ها پس از دریافت یک هدایای تبلیغاتی، برند آن را جستجو می‌کنند.

ظروف تبلیغاتی کاربردی

ظروف تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که طرفدارانی بسیاری دارد. ظروف تبلیغاتی که شامل انواع ست های پذیرایی، ست چای خوری پذیرایی، فنجان، ماگ، لیوان، بشقاب و فلاسک می شود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار می تواند کاربردهای بسیری در زندگی روزمره افراد داشته باشد.

ظروف تبلیغاتی پر کاربرد

انواع ظروف تبلیغاتی

انواع ظروف تبلیغاتی کاربردی

از پرطرفدارترین ظروف تبلیغاتی کاربردی می توان به ماگ تبلیغاتی یا همان لیوان تبلیغاتی اشاره کرد. از دیگر نمونه های ظروف تبلیغاتی پرکاربرد می توان به ست های پذیرایی چینی که در اکثر هتل ها وجود دارند اشاره کرد.

مزایای استفاده از ظروف تبلیغاتی کاربردی

ظروف تبلیغاتی سرامیکی به لحاظ متریال و نوع چاپ و استحکامشان برتری نسبی دارد. این ظروف اگرچه نسبت به ضربه حساس هستند اما مقاومت خوبی در مقابل ضربه های معمولی دارند. و همچنین قابل استفاده در مایکروفر نیز می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که هر ظرف تبلیغاتی را داخل مایکروفر نمی توان استفاده کرد. لیوان سرامیکی تبلیغاتی به عنوان محبوب ترین و پر فروش ترین ظروف تبلیغاتی محسوب می‌شود. امکان چاپ با کیفیت و ماندگار، قابل استفاده برای هرگونه مایعات آشامیدنی، و نوشیدنی‌های گرو و انواع چای یا  قهوه می‌باشد. ماهور گیفت مفتخر است باکیفیت ترین چاپ را روی ظروف تبلیغاتی شما اجرا کند.

ظروف تبلیغاتی

مزایای استفاده از ظروف تبلیغاتی

نکاتی برای انتخاب ظروف تبلیغاتی
  1. کیفیت چاپ روی ظروف تبلغاتی بسیار اهمیت دارد.

کیفیت چاپ برای ظروف بسیار مهم است زیرا ظرف ها در معرض استفاده هستند و بعد از هربار استفاده باید با مواد شیمیایی شسته می شوند بنابراین کیفیت چاپ باید به گونه‌ای باشد که با هربار شست و شو از بین نرود و ماندگاری بالای تبلیغات شما بر روی ظروف تبلیغاتی ثابت بماند. برای اینکه چاپ باکیفیت با رنگ‌های دقیق و روشن و جذاب داشته باشید، حتما به چاپخانه‌های معتبر مراجعه کنید. نمونه کارهای چاپخانه را ببینید و تنها در صورتی که خودتان از کیفیت چاپ راضی بودید، سفارش دهید.

  1. طراحی جذاب و گیرا

طرح تبلیغ بر روی ظروف تبلیغاتی باید نه تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد بلکه باید ظاهر ناامیدکننده‌ای نداشته باشد. اگر لوگوی شرکت را در اندازه های متناسب روی ظروف سرامیکی چاپ می کنند و هیچ چیزی جز اسم برند و لوگو روی ظرف مشخص نباشد، همچنین در طراحی خود خلاقیت داشته باشید. در عین حال که لوگو و اطلاعات برند خود را اضافه می‌کنید، عناصری برای زیبایی بیشتر ظروف تبلیغاتی، به آن بیافزایید. از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کنید. رنگ و طرح ظرف را با توجه به مخاطب در نظر بگیرید.

البته لازم به ذکر است تنها ظروف چینی تبلغاتی مدنظر نیستند بلکه ظروف یکبار مصرف نیز در گروه ظروف تبلیغاتی کاربردی قرار داردند. به عنوان از پرکاربردترین ظروف تبلیغاتی یکبار مصرف می توان به لیوان های یکبار مصرف اشاره کرد در بسیاری از موسسات، نمایشگاه ها، تولدها، رستوران ها, فروشگاه های بزرگ و… لیوان های تبلیغاتی یکبار مصرف را  دیده اید گرچه این ظروف معایب خودشان را دارند اما همواره کاربردی هستند.

انواع ظروف تبلیغاتی

انتخاب ظروف تبلیغاتی

انواع ظروف تبلیغاتی کاربردی

اگر شما هم یک استارت آپ جدید راه اندازی کرده اید لازم است برای تبلیغات کارتان دست به کار شوید این نکته را مدنظر داشته باشید که هیچ چیز به اندازه ظروف تبلیغاتی کاربردی، نمی تواند کسب و کار شما را تبلیغ کند.

  • لیوان ها
  • قاشق و چنگال ها
  • فنجان و نعلبکی
  • زیرلیوانی
  • جا شکری
  • قندون و نمکدان
  • بشقاب های غذاخوری و میوه خوری
  • و…

همه این موارد وسایلی هستند که می توان از آن ها برای تبلیغات استفاده کرد.

ست ظروف تبلیغاتی

بسیاری از شرکت هایی که تمایل دارند منظم باشند، چراکه نظم و زیبایی سازمان برایشان بسیار اهمیت دارد ،البته اضافه شدن هر فرد جدیدی باعث ایجاد یکسری هزینه ها برای آن سازمان می شود ولی این گونه سازمان ها برای حفظ نظم و روحیه افراد حاظر هستند چنین هزینه هایی رو متقبل شوند.

[faq title=”سوالات متداول ظروف تبلیغاتی پرکاربرد” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”ظروف تبلیغاتی کاربردی شامل چه ظروفی می شوند؟” number=”1″]ظروف تبلیغاتی شامل ظروف چینی تبلیغاتی،ظروف شیشه ای تبلیغاتی،ماگ پلاستیکی تبلیغاتی، ظروف استیل تبلیغاتی می باشد که این نوع هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی دارند و در طرح و جنس های متفاوت عرضه می گردند. [/faq_item][faq_item title=”جنس ظروف یکبار مصرف تبلیغاتی چیست؟” number=”2″]تنوع ظروف یکبار مصرف از لحاظ جنس زیاد است و این نوع ظرف‌ها به صورت پلاستیکی، کاغذی، گیاهی، فومی و آلومینیومی تولید و مصرف می‌شوند. برخی از این ظروف مانند ظروف یکبارمصرف کاغذی همچون لیوان کاغذی و بشقاب کاغذی در تولدها و بوفه دانشگاه‌ها به صورت انبوه استفاده می‌شود.[/faq_item][faq_item title=”کیفیت نمونه چینی ظروف تبلیغاتی چگونه است؟” number=”3″]در پاسخ به این سوال باید بگوییم کیفیت چاپ روی ظروف چینی به کیفیت ظروف چینی مورد استفاده بستگی دارد. [/faq_item][/faq]

سخن آخر

در اننتها لازم به ذکر است استفاده از هدایای تبلیغاتی می تواند امر تبلیغات محصول شما را آسان کند.ظروف تبلیغاتی کاربردی به عنوان هدایای تبلیغاتی گزینه ای مناسب و پرکاربرد برای محصول یا کسب وکار شما می باشد. ماهور گیفت در مفتخر است تا باکیفیت ترین چاپ را با مناسب ترین قیمت روی ظروف تبلیغاتی شما اجرا کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *